خرید نهال

آتاش نهال

خرید نهال

خرید نهال؛ اگه یه باغ جدید خریدین و میخاین نهال های کوچک رو در باغ تون بکارید تا از میوه ها و محصولات باغ خودتون استفاده کنین یا اگه تو حیاط خونه تون جای نهال های میوه خالیه و میخاین نهال تهیه کنین ولی در مورد نهال خوب نهالستان خوب اطلاعاتی ندارین، ما تو این مقاله شما رو با نهال و نهالستان و خرید نهال خوب آشنا می کنیم. پس با ما باشین. موارد زیر رو در این مقاله خواهید خواند:

  • نهال
  • نهالستان
  • انتخاب نهال
  • میزان آب
  • نوع خاک
  • فاصله کاشت و نور کافی
  • آب وهوای منطقه
  • تقسیم بندی نهال ها
  • ویژگی های نهالستان خوب
  • ویژگی های نهال خوب
  • خرید نهال از آتاش نهال
  • خرید نهال به صورت حضوری
  • خرید نهال به صورت آنلاین
  • فروش نهال

خرید نهال

مطمئنا با تعریف نهال آشنا هستین و میدونین که نهال چیه ولی بازم بهتره اول یه تعریف کلی از نهال داشته باشیم: نهال در واقع یه درختچه ی کوچک آماده ی کاشت هست که در نهالستان ها پرورش داده میشه. که برای ادامه رشد و تبدیل شدن به درخت بزرگ به باغدارها و کشاورزا فروخته میشن.

نهالستان

شما اگه خودتون بخاین یه نهال رو تولید کنین اول باید بتونین بذر اون رو تکثیر کنین که این کار خیلی زمان بره و چند سال طول میکشه تا بتونین اون رو به یه درخت آماده برای کاشت تبدیل کنین. به همین منظور نهالستان راه اندازی شدن که در زمینه خدمات کشاورزی فعالیت دارند و انواع گیاهان و نهال ها رو تکثیر میکنن و پرورش میدن و بعد از مراقبت های چندین ساله از نهال ها، زمانی که آماده کاشت می شوند اونارو برای استفاده مردم و کشاورزان عرضه می کنن.

به نقل از مهرنیوز :

فروش نهال فقط ۳۵ هزار تومان به صورت اقساط در آتاش نهال 


بهترین نهالستان

استفاده از نهال به جای بذر و دانه یا قلمه باعث میشه تا زودتر به محصول برسید و به جای اون چند سال زمانی که باید برای رشد بذر صرف میکردین رو برای رشد نهال صرف می کنین. به علاوه مراقبت از نهال به مراتب راحت تر از نگهداری و پرورش دادن یک دانه هست، چون که رشد یه دانه نیازمند یه سری اصول و تجربه س که هر کسی نمیتونه اون رو تبدیل به نهال کنه، و در آخر هم هزینه از دست میره و هم زمان و هم نهال! خلاصه اینکه اگه میخاین تو زمان و هزینه تون صرفه جویی کنین خرید نهال از یه نهالستان معتبر براتون بهتره.
شاید براتون سوال پیش بیاد که نهالستان خوب رو از کجا باید تشخیص بدم، در ادامه در مورد خرید نهال از نهالستان خوب بیشتر باهاتون حرف میزنیم، ولی قبلش بهتره با خود نهال بیشتر آشنا شیم.

خرید نهال

خرید انواع نهال

در نهالستان آتاش نهال می توانید تمامی نهال های موجودی که نیاز دارید را تهیه کنید. در نهالستان آتاش نهال تمامی نهال های خشکبار، نهال های مثمر، نهال های درختان غیر مثمر و سایر نهال ها موجود می باشد. در ادامه می توانید مطالبی از انواع نهال های دسته بندی شده نهالستان آتاش نهال را مشاهده کنید.

نهال های خشکبار

نهال های خشکبار جزء پر سود ترین نهال هایی است که می توانید در زمین های خود کاشت کنید.

خرید انواع نهال بادام

نهال بادام سنگی، نهال بادام شاهرودی، نهال بادام شمشیری، نهال بادام خونی، نهال بادام دیر گل آذر، نهال بادام شکوفه، نهال بادام خوشه ای، نهال بادام فرانیس و نهال بادام مامایی.

خرید انواع نهال پسته

 نهال پسته دامغان، نهال پسته اکبری، نهال پسته احمد آقایی، نهال پسته کله قوچی و نهال پسته اکبر ممتاز.

خرید انواع نهال زرشک

 نهال زرشک بیدانه پفکی و نهال زرشک بیدانه قاعنات.

خرید انواع نهال گل محمدی

 نهال گل محمدی گلابگیری، نهال گل محمدی دیم، نهال گل محمدی بی خارو نهال گل محمدی خوراکی.
خرید انواع نهال فندق
 نهال فندق باتلر، نهال فندق توندا و نهال فندق ماکادمیا.

خرید نهال

خرید انواع نهال گردو

 نهال گردو پیوندی روند، نهال گردو پیوندی فرانکت، نهال گردو تخم مرغی، نهال گردو پیوندی فرنور، نهال گردو پیوندی چندلر، نهال گردو پیوندی، نهال گردو خوشه ای، نهال گردو ژنوتیپ برتر، نهال گردو پکان، نهال گردو تویسرکان، نهال گردو اسراییلی کاغذی، نهال گردو ژنوتیپ آتاش، نهال گردو پیوندی پدرو، نهال گردو شیلی، نهال گردو هارتلی، نهال گردو توری، نهال گردو کوپه ای، نهال گردو پیوندی لارا و نهال گردو کانادایی.

انتخاب نهال

باید قبل از خرید نهال در انتخاب نهال دقت کنین و نسبت به نوع باغ و اندازه ی اون، نهال مورد نظرتون روانتخاب کنید. بهتره در انتخاب نهال موارد زیر رو هم در نظر داشته باشین:

میزان آب

اگه باغ شما تو مناطق خشک و کم آب هست بهتره نهال هایی رو انتخاب کنید که نیاز آبی کم تری داشته باشن و مقاومت شون در برابر کم آبی و خشکی بالا باشه، اگه این موضوع رو نادیده بگیرین و بخاین به دلخواه خودتون نهال رو انتخاب کنید و از مقدار آبی که برای رشدش نیاز داره اطلاع نداشته باشین، بعد از کاشت اون نهال می بینید که نهال تون داره خشک میشه و یا میوه هایی که تولید می کنه رشد مناسبی ندارن و طعم شون هم چندان خوب نیست.

نهالستان در میاندواب

ولی اگه باغ تون تو مناطقی هست که بارش زیاده و آب کافی برای آبیاری نهال ها و درختان وجود داره، می تونید نهال هایی رو که برای رشدشون به آب زیاد نیاز دارن، بکارید. درسته که بعضی از نهال ها برای رشدشون به آب نیاز دارن ولی باید به این نکته هم توجه کنید که اگه میزان آبیاری بیش از اندازه باشه باعث میشه ریشه نهال پوسیده بشه.
پس بهتره قبل از خرید نهال مورد نظرتون نیاز آبی اون رو بدونید بعد اقدام به خرید نهال و کاشت اون کنید. 

نوع خاک

یکی از عوامل مهم دیگه که تو رشد نهال تاثیر داره نوع و جنس خاکی هست که نهال رو می کارید، خاک هر منطقه با خاک منطقه دیگه فرق داره، مثلا خاک یه منطقه ممکنه شور باشه، خاصیت اسیدی یا قلیایی اون بالا باشه، یه خاکی ممکنه سبک باشه و بافت نرمی داشته باشه مثل خاک های شنی و لومی و یا خاک یه منطقه سنگین باشه، بعضی از مناطق هم ممکنه سنگلاخی باشن. پس شما اول باید بررسی کنید ببینید که خاک باغ شما از چه نوعیه و متناسب با نوع خاکی که دارین نهال رو بخرین.

معتبرترین نهالستان

مثلا اگه شما یه نهال حساس به خاک شور رو بخرید و بکارید، طبیعیه که رشد نهال تون متوقف میشه و تمام هزینه ها و زحماتتون برای کاشت اون نهال به هدر میره، برای همین اگه خاک منطقه تون شوره یا خاصیت اسیدی بالایی داره و ... بهتره نهال هایی رو انتخاب کنید که خیلی حساس به نوع خاک نیستن و در هر نوع خاکی می تونن رشد داشته باشن. پس خیلی مهمه که قبل از خرید نهال اول نوع خاک زمین رو بررسی و آزمایش کنید و بعدش شرایط نهال هایی که مد نظرتون هست رو بررسی کنین و ببین که برای کاشت تو منطقه شما مناسب هستن یا نه.

انتخاب و خرید نهال

آب وهوای منطقه

یکی دیگه از شرایطی که باید قبل از خرید نهال بررسی کنید، شرایط آب و هوایی منطقه تون هست. اگه باغ تون تو منطقه گرمسیر، نیمه گرمسیر، سرد و کوهستانی و ... هست باید نهالی که می خرید با این نوع آب و هوا تناسب داشته باشه.
مثلا یه نهالی که برای رشد و محصول دهی، به دوره سرمایی طولانی و با دمای پایین نیاز داره و یا نهالی که نسبت به گرما مقاومت کمی داره و تو تابستون دمای خیلی زیادی رو نمیتونه تحمل کنه رو نمی تونید تو یه  منطقه گرمسیر بکارید، چون مطمئنا گرمای زیاد به نهال تون آسیب میزنه و نهال تون از بین میره، همچنین نهالی که حساس به سرما هست و تو دماهای پایین مقاوم نیست رو نمی شه تو مناطق سردسیر کاشت، چون اونموقع نهال تون تو سرمای بهاره دچار یخ زدگی می شه و صدمه می بینه.
پس به شرایط آب و هوای منطقه تون توجه کنین. و باغ های اطرافتون رو بررسی کنین و از باغدارا بپرسین و از تجربه شون استفاده کنین، ببینین که بیشتر چه نهال هایی رو در باغشون می کارن و یا اصلا نمیکارن. با استفاده از تجربه بقیه نهال هایی که مناسب برای شرایط آب و هوایی شما هستند رو انتخاب کنید.

قیمت نهال

حالا شاید ندونین که باید این همه اطلاعاتو از کجا پیدا کنین. ولی نیازی نیست نگران باشین، ما سعی کردیم ویژگی ها و شرایط همه نهال ها رو تا حد امکان براتون توضیح بدیم، می تونین قبل از خرید هر نهال ابتدا مقاله مربوط به اون رو مطالعه کنین تا با مشخصات نهال آشنا بشین. همچنین کارشناسان آتاش نهال آماده هستن تا شما رو برای خرید نهال مناسب باغ شما راهنمایی کنن. پس از بررسی شرایط منطقه و شرایط کاشت و پرورش نهال مورد نظر، برای خرید نهال از طریق سایت آتاش نهال اقدام کنید.

تقسیم بندی نهال ها

نهال معمولا به سه دسته ی نهال گلدانی، نهال ریشه لخت، نهال نایلون پیچ شده، تولید شده و به فروش می رسند.

ویژگی های نهالستان خوب

برای تهیه و خرید نهال خوب ابتدا باید دنبال یه نهالستان خوب باشیم تا بتونیم نهال های سالم رو بخریم. همچنین می تونین از نهالستانی که امکان خرید اینترنتی از گوگل رو بهتون میده خرید کنین.

برخی از این ویژگی ها

  • اول از هر چیزی یه نهالستان معتبر باید مجوز وزارت کشاورزی داشته باشه.
  • بهتره نهالستانی که برای خرید نهال انتخاب می کنید ضمانت برگشت نهال رو هم بهتون بده.
  • بهتره خرید نهال رو از نهالستانی انجام بدین که نهال هاش شناسنامه دار باشن.
  • و اگه قراره خرید نهال رو به صورت آنلاین انجام بدین بهتره که مطمئن بشین اون نهالستان نهال ها تون رو سالم و به موقع تحویل میده.

نهالستان خوب

ویژگی های نهال خوب

خب حالا بعد از اینکه نهالستان مورد نظرتون رو انتخاب کردین باید در انتخاب نهال تون هم دقت کنید و بهتره که در مورد ویژگی های یه نهال سالم هم اطلاعاتی داشته باشین.

  • یه نهال خوب باید با شرایط آب و هوای منطقه سازگار باشه و مقاومتش در برابر آفات بالا باشه.
  • یه نهال خوب جوانه هاش سالم و قویه.
  • نهال خوب و سالم باید بدون انشعاب باشه و پایه و پیوندک مشخصی داشته باشه، و این پایه و پیوندک باید با هم سازگار باشن.
  • در یک نهال خوب باید زخم محل پیوند التیام یافته باشه.
  • معمولا نهال بین 1 تا 2 ساله زودتر با شرایط جدید سازگار میشن. پس بهتره به سن نهال توجه کنین.
  • یه نهال خوب باید رشد خوبی داشته باشه و حدودا تا 80 سانتی متر ارتفاع و قطر آن 1 تا 1.5 باشد.
  • نهال سالم باید یه تنه داشته باشه و چند شاخه نباشه.
  • نهال سالم از نظر ظاهری باید بدون آفت و بیماری باشه.
  • یه نهال خوب باید دارای شناسنامه و گواهی سلامت باشه.
  • ریشه نهال بدون پیچ خوردگی و گره خوردگی باشه، زیرا در آینده باعث میشه درخت دچار پوسیدگی، سرمازدگی و یا سوختگی بشه.

خرید نهال های مثمر

برای خرید نهال های مثمر می توانید از نهالستان آتاش نهال خریداری کنید. نهال های مثمر آتاش نهال را میتوان با کیفیت ترین و بهترین نهال هایی نام برد که می توانید برای سوددهی بالا و پر باری نام ببرید. نهالستان آتاش نهال جزء بهترین و با کیفیت ترین نهالستان هایی است که می توانید برای خرید نهال های مثمر به این نهالستان مطمئن اعتماد کرده و نهال های مثمر مورد نظر را خریداری کنید. نهال های مثمر نهالستان آتاش نهال عبارت است از:

خرید انواع نهال پرتغال

 نهال پرتغال خونی و نهال پرتغال تامسون.

خرید انواع نهال توت

 نهال توت موزی، نهال شاه توت ، نهال توت کاکوزا، نهال توت سفید، نهال توت مجنون، نهال توت سفید هرات، نهال توت فری و نهال توت قرمز هرات.

خرید انواع نهال به

 نهال به اصفهان، نهال به محلی ، نهال به شاهرود، نهال به قرمز و نهال به آمریکایی.

خرید انواع نهال گوجه سبز

 نهال گوجه سبز سردرودی ، نهال گوجه سبز شهریار و نهال گوجه سبز ترکیه.

خرید انواع نهال انگور

 نهال انگور یاقوتی، نهال انگور ترکمن چهار(مویز)، نهال انگور قزل اوزوم، نهال لانگور فرانسوی، نهال انگور بلک سیدلس، نهال انگور ردگلوب، نهال انگور خلیلی، نهال انگور فخری، نهال انگور عسگری، نهال انگور سیاه سردشت(شرابی)، نهال انگور کشمشی بیدانه، نهال انگور قرمز بیدانه، نهال انگور ششامپاین، نهال انگور لعل حسینی، نهال اتگور صاحبی ، نهال انگور شانی، نهال انگور ریش بابا و نهال انگور موندراب پیوندی.

خرید نهال 2

خرید انواع نهال سنجد

نهال سنجد حاج حسینی.

خرید انواع نهال زغال اخته

 نهال زغال اخته فلوریدا و نهال زغال اخته گلابی شکل.

خرید انواع نهال ازگیل

 نهال ازگیل ژاپنی.

خرید انواع نهال انار

 نهال انار ساوه، نهال انار سیاه دانه و نهال انار واندرفول.

خرید انواع نهال بلوبری

 نهال بلوبری ایرانی و نهال بلوبری دوک.

خرید انواع نهال آلبالو

 نهال آلبالو خوشه ای و نهال آلبالو مجاری پیش رس.

خرید انواع نهال هلو

 نهال شفتالو، نهال هلو انجیری زودرس، نهال هلو انجیری زعفرانی، نهال هلو زعفرانی زودرس، نهال هلو انجیری مالکی، نهال هلو انجیری عسلی، نهال انجیری خونی ، نهال انجیری پلنگی، نهال انجیری پاییزه، نهال هلو آلبرتا دیررس، نهال هلو زعفرانی هسته جدا، نهال هلو قجیر قانات، نهال هلو پلاستیکی ، نهال هلو شصت روزه، نهال هلو خونی و نهال پسته هلو انجیری زودرس.

خرید انواع نهال گیلاس

نهال گیلاس خوشه ای، نهال گیلاس زودرس ارومیه، نهال گیلاس تک دانه مشهد، نهال گیلاس فرنگی و نهال گیلاس سیاه مشهد.

خرید انواع نهال گلابی

 نهال گلابی دوسش ، نهال گلابی درگزی، نهال گلابی بیروتی ، نهال گلابی آنجو( پوست قرمز)، نهال گلابی اسپادانا، نهال گلابی شاه میوه، نهال گلابی سردرودی، نهال گلابی کروسی، نهال گلابی کوشیا و نهال گلابی پرتغالی.

خرید انواع نهال شلیل

 نهال شلیل ردگلد(شلیل دامغان)، نهال شلیل سفید، نهال شلیل انجیری دیررس، نهال شلیل قرمز بهاره و نهال شلیل سان گلد.

خرید انواع نهال سیب

 نهال سیب سبز، نهال سیب قرمز لبنان، نهال سیب گلاب، نهال سیب فرانسه قرمز، نهال سیب عروس، نهال سیب زرد فرانسه، نهال سیب میراکل و نهال سیب سرخ.

خرید انواع نهال زردآلو

 نهال زردآلو شاهرودی، نهال زردآلو نادری، نهال زردآلو قیسی، نهال زردآلو عسگرآباد، نهال زردآلو تخم مرغی، نهال زردآلو نصیری، نهال زردآلو شکرپاره، نهال زردآلو طبرزی، نهال زردآلو چتری، نهال زردآلو پرتغالی ، نهال زردآلو جهانگیری و نهال زردآلو عنبه ای.

خرید انواع نهال عناب

 نهال عناب گلابی، نهال عناب ارمنی و نهال عناب پیوندی خوشه ای.

خرید انواع نهال زیتون

 نهال زیتون ترکیه، نهال زیتون سیاه و نهال زیتون مازانیلا.

خرید انواع نهال مرکبات

 نهال کیوی، نهال نارنگی، نهال لیمو شیرین، نهال لیموترش، نهال بالنگ ، نهال یافا، نهال گریپ فروت و نهال بیدمشک.

خرید انواع نهال خرمالو

 نهال خرمالو موزی، نهال  خرمالو سیبی ژاپنی، نهال خرمال انبه ای و نهال خرمالو پاکوتاه.

خرید انواع نهال انجیر

 نهال انجیر سیاه، نهال انجیر سه فصل، نهال انجیر استهبان، نهال انجیر گلابی، نهال انجیر قهوه ای، نهال انجیر ترکیه و نهال انجیر زرد. 

خرید انواع نهال آلو

 نهال آلو زودرس (آلوخورشتی)، نهال آلو قطره طلا، نهال آلو خاکی(آلوتوسرخ)، نهال آلو آنجلا، نهال آلو اختری، نهال آلو سانتریزه و نهال آلو پفکی.

خرید نهال 33

خرید نهال از آتاش نهال

خب تو این قسمتم بهتره آتاش نهال رو بهتون معرفی کنم... آتاش نهال یه نهالستانیه که تو شهر میاندوآب که یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی هست، قرار داره.این نهالستان تجربه خوبی در زمینه تولید و تکثیر گیاهان و نهال ها داره و در عرض چندین سال تونسته سوابق خوبی کسب کنه و به یکی از محبوب ترین نهالستان ها در شمال غرب کشورمون تبدیل شه. این نهالستان به خاطر سوابقی که داره ومحبوبیتی که بین مردم به دست آورده، سعی داره تا این محبوبیت رو حفظ کنه و با عرضه نهال های مرغوب و با کیفیت همچنان رضایت مردم و باغداران رو جلب کنه.
پس شما با خیال راحت می تونی هر نهالی رو که میخای از نهالستان بخری و یا از سایت سفارش بدی تا در اسرع وقت نهال براتون ارسال بشه.

خرید نهال از آتاش نهال

خرید نهال صنوبر

نهال سپیدار یکی از نهال های درخت صنوبر می باشد که دارای ارتفاعی بلند و شاخه هایی بزرگ و برگ های زیادی می باشد که تماما سبز رنگ می باشند و به زیبایی این نهال می افزاید. با زرد شدن رنگ برگ های این درخت در پاییز به بسیار زیبا می باشد. نهال صنوبر باردهی و گلدهی را مطابق با نهال های مثمر انجام نمی دهدو جزء نهال های غیر مثمر می باشد.  علاوه بر زیبایی این نهال غیر مثمر این است که از چوب های نهال صنوبر استفاده های اقتصادی می شود. نهال های صنوبر در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار خوبی دارد.

نحوه خرید نهال 

برای خرید نهال های نهالستان آتاش نهال می توانید به دو روش خرید داشته باشید. خرید نهال به دو نوع روش انجام می شود. خریدی به صورت حضوری که تمامی راهنمایی های لازم در این خصوص را در اختیار مشتریان عزیز انجام می دهیم. خرید بعدی به صورت آنلاین می باشد. خرید آنلاین فرقی با خرید حضوری ندارد. تمام فرقی که دارد در این است که راه های ارتباطی به صورت آنلاین و تماسی انجام می شود. اتفاقا در خرید آنلاین کارشناسان تیم نهالستان آتاش نهال زمان بیشتری را برای مشتریان آنلاین اختصاص می دهد. 

خرید نهال به صورت حضوری

اگه شما از اون دسته آدمایی هستین که خرید حضوری رو به خرید اینترنتی ترجیح می دین و می خاین قبل از خرید حتما نهال رو ببینید و لمس کنید ومطمئن شین که کیفیت لازم رو داره، می تونین به صورت حضوری به نهالستان آتاش نهال تشریف بیارین تا کارشناسان و کارکنان نهالستان شما رو تو خرید نهال خوب و مناسب راهنمایی کنن. نهالستان آتاش نهال همه روزه آماده ارائه خدمات به شما باغدارن عزیز می باشد.

خرید نهال به صورت آنلاین

اگه شما تو یه شهر دیگه هستین و یا فرصت کافی برای مراجعه به نهالستان و خرید نهال به صورت حضوری رو ندارین، می تونین نهال مورد نظرتون رو از سایت نهالستان سفارش بدین و مطمئن باشین که نهال تون کیفیت لازم رو داره و نهال تون سالم به دستتون می رسه.

فروش نهال

امروزه با گسترش فروش آنلاین، فروش نهال نیز به صورت اینترنتی رواج بسیاری پیدا کرده، نهالستان آتاش نهال برای راحتی مشتریان عزیز این سایت رو ایجاد کرده تا شما مشتری محترم بتونی نهال دلخواه ت رو از طریق گوگل و ورود به سایت آتاش نهال ) سفارش بدی. نهالستان آتاش نهال تولید کننده انواع نهال ها از جمله نهال گردو، نهال بادام، گردوی پیوندی و نهال انگور هست. که این نهال ها رو در بهترین شرایط تولید و برای فروش آماده میکنه. قیمت های هر نهالی بسته به نوع و جنس فرق داره، ولی نهالستان آتاش نهال سعی در تولید نهال با کیفت و با قیمت مناسب رو داره.

قیمت خرید نهال

خرید انواع نهال های غیر مثمر

نهال های غیر مثمر شامل نهال هایی است که میوه یا ثمره ای به صاحب باغ نمی دهد. میوه های غیر مثمر تنوع بسیاری مانند نهال های مثمر و نهال های تجاری، خشکبار ندارند. به همین عنوان تعداد نهال های غیر مثمر که به صورت کمیاب است را می توانید از نهالستان آتاش نهال خریداری کنید. نهال های زینتی غیر مثمر تقریبا تعداد نهال های بالایی دارند که معمولا برای زیبایی باغ می توانید از نهال های غیر مثمر استفاده کنید. 

خرید انواع نهال های صنوبر

 نهال صنوبر تبریزی و نهال صنوبر کبودی.

خرید انواع نهال های زینتی

 درخت ابریشم، نهال بید فر، نهال بید زرد، نهال پالونیا، نهال بید مجنون پیوندی ، نهال بید قرمز، نهال کاج تهرانی، نهال سرو شیرازی، نهال سرو خمره ای، نهال گوجی بری، نهال رازبری، نهال چنار، نهال بید اشکی، نهال کاج خمره ای و نهال سرو متبق.

خرید انواع نهال های خشکبار

خرید تمامی اقلام نهال هایی که دارای سود دهی بالایی هستند، نسبت به دیگر نهال ها از جمله، نهال گردو، نهال پسته، نهال بادام و... که به پرباری و پر سودی معروف است را می توان نام برد. تولید و پروش نهال های خشکبار کار آسانی نیست و باید برای رسیدن به بار دهی پر سود و با کیفیت می توان رو این نهال ها حساب ویژه ای باز کرد. 

خرید محبوب ترین نهال ها

محبوب ترین نهال هایی هستند که با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را به باغداران ارائه می دهند. برای دسته بندی محصولات نهال هایی را می توان محبوب برای باغدار نامید که توانایی تولید و پرورش محصولاتی با بهترین کیفیت را داشته باشند. طبق آماری که کارشناسان و متخصصان تیم نهالستان آتاش نهال به دست آورده این است که نهال هایی مانند: نهال های گردو، نهال های بادام، نهال های انگور، نهال های پسته، نهال های شلیل، نهال های هلو، نهال های انجیر، نهال های زردآلو، نهال های انار و... را می توان جزء محبوب ترین نهال های محبوب نهالستان آتاش نهال نامید. 

خرید نهال های پر فروش

برای خرید نهال های پر فروش می توانید در بازه زمانی که نهالستان آتاش نهال نهال های خود را به صورت پیش فروش می فروشد. آن زمان می توانید نهال های پر فروش را خریداری کنید.

خرید نهال های مناطق گرمسیر

نهال هایی که در مناطق گرمسیری رشد می کنند به دلیل شرایط آب و هواییی که دارند بسیار حساس هستند. به دلیل شرایط آب و هوایی که در مناطق گرمسیری وجود دارد نهال های به خصوصی باید در این مناطق رشد کنند. انواع نهال های بادام، نهال های گردو، نهال های پسته و نهال های انگور می باشد.

خرید نهال 34

نهال های بادام

یکی از پرسود ترین و پر درآمد ترین نهال هایی که در نهالستان آتاش نهال تولید و پرورشمی یابد. نهال های بادام می باشد. نهال بادام به آب و هوای گرم و خشک نیاز دارد. یکی از مهم ترین نهال هایی به شدت پر طرفدار است و از بازدهی بالایی برخودار است. نهال بادام های مامایی، بادام فرانیس وبادام پوست کاغذی را می توان نام برد. به دلیل اینکه میزان باردهی و بازدهی بالایی را دارا می باشند.

نهال های گردو

نهال های گردو در هر شرایط آب و هوایی می توانند رشد خوبی داشته باشند. ولی نهال گردو پلکان جزءنهال هایی است که در آب و هوای گرمسیری رشد بسیار خوبی دارد. نهال گردو پلکانی از نهال هایی است که مقاومت بسیار خوبی به کم آبی دارد. 

نهال پسته

نهال پسته از نهال هایی است که بسیار به گرما و شرایط آب و هوایی گرم مقاوم است. یکی از بهترین پسته هایی که در شرایط آب و هوایی از مقاومت بالایی برخودار است نهال پسته می باشد. مدت زمان آبیاری نهال پسته بالا بوده و می توان در بازه زمانی بالایی نهال پسته را آبیاری کرد. 

نهال انگور

نهال های انگور به محیط گرم و معتدل و سردسیری رشد خوبی دارد. استقبال از خرید نهال انگور بالاست به دلیل اینکه علاوه بر از این که از میوه انگور استفاده می کنند. از نهال انگور برای کشکمش هم استفاده می کنند. نهال های انگوری که برای شرایط آب و هوایی مناسب است عبارت است از: نهال انگور مویز، نهال انگور سیاه و نهال انگور مکیاج.
مهم ترین عواملی که در رشد نهال در شرایط آب و هوایی تاثیر گذار است عبارت است از: آبیاری، کوددهی، هرس کردن، گرده افشان می باشد.

خرید نهال های مناطق سردسیر

نهال های کمی هستند که در شرایط سردسیری رشد خوبی دارند. برخی از درختان در مناطق سردسیری توانایی رشد خوبی را ندارند. نهال هایی که در ادامه مطالب بازگو می کنیم نهال هایی است که در مناطق کم آب و مناطق سردسیر رشد خوبی دارد.  بیشترین تاثیری که می توان برای رشد نهال ها قرار داد شرایط اقلیمی می باشد. 

نهال انگور

نهال انگور جزء نهال هایی است که هم در شرایط آب و هوایی سردسیری و هم گرمسیری رشد خوبی می تواند داشته باشد. نهال انگور جزء میوه هایی است که بیشترین استفاده را از آن می برند. 

نهال عناب

نهال عناب نسبت به کم آبی و سرمای بیش از حد مقاومت بسیار خوبی دارد. کاشت عناب در مناطق سردسیری انتخاب خوبی می تواند باشد. 

نهال بلوبری

نهال بلوبری جزء نهال هایی است که در شرایط آب و هوایی نامناسب رشد بسیار خوبی دارد. یکی از قشنگ ترین ویژگی هایی که نهال بلوبری دارد این است که دارای زیبا ترین برگ هایی است که می توانید به خاص ترین برگ ها اختصاص دهید. نهال بلوبری از نهال هایی است که به کم آبی و خشکسالی مقاومت بسیار بالایی دارد. 

نهال زیتون

نهال زیتون هم همانند نهال های بالا از نهال هایی است که به خشکسالی و کم آبی مقاومت بسیاری خوبی دارد. میوهن زیتون از جمله میوه هایی است که نماد مقاومت است و در سراسر جهان این میوه باارزش را با این نام می شناسند. نهال زیتون از نهال هایی سات که به شدت پر طرفدار است. 

نهال انجیر

نهال انجیر از نهال هایی است که به آب و هوای گرم حساس است بنابراین در مناطق آب و هوایی سردسیری رشد خوبی دارد. 

نهال سیب

نهال سیب از جمله نهال هایی است که برای مناطق سردسیری مناسب است. شرایط اقلیمی سردسیری برای نهال سیب بسیار خوب است. 

خرید نهال 345

خرید نهال های پیوندی

پیوند زدن یک نهال با نهال دیگر از جمله مواردی است که باید موجب تولید و پرورش گیاهی جدید می باشد که بسیار ازنهال هایی که پیوند زده شده مقاومت بالایی دارد. برای پیوند زدن این نهال با نهال دیگر کار راحتی نیست و باید به صورت ژنتیکی شباهتی بایکدیگر داشته باشند. خصوصیات نهال هایی که تواناییی پیوند زدن دارند: مقاومت بسیار بالا در برابر انواع بیماری ها و آفات، نیاز به آب کم، مقاومت بالایی برای خشکی و شوری و تولید و پرورش میوه های بیشتر و مرغوب تر. برای خرید نهال های پیوندی یا مقاومت بسیار بالا و با کیفیت می توانید از نهالستان آتاش نهال اقدام به خرید نهال پیوندی کنید. 

خرید نهال لاکچری 

نهال هایی هستند که موجب زیبا تر شدن محیط و باغی که هستند شوند. نهال هایی مانند: 

خرید نهال بلوبری

یکی از اصلی ترین درخت لاکچری که می توان از زیبایی آن بهره برد نهال بلوبری است که بومی کشور آمریکای شمالی محسوب می شود. نام دیگر نهال بلوبری، نهال زغال اخته آبی هم گفته می شود. شکوفه های نهال بلوبری به شدت جذاب و زیبا هستند. نهال بلوبری جزء نهال های مثمر می باشد و دارای ویتامین های مختلفی است که بعد از خوردن آن جذب بدن می شود. 

خرید حضوری نهال 

خرید  حضوری نهال از نهالستان آتاش نهال یکی از راحت ترین خرید های نهالی است که می توانید داشته باشید. خرید حضوری از نهالستان آتاش نهال بزرگ ترین مزیتی که دارد این است که می توانید بعد از خرید نهال های مورد نظر با کمک کارشناسان آتاش نهال می توانید همراه کارشناسان به باغستان خود رفته و تمامی راهنمایی های مورد نیاز در خصوص کاشت، نگهداری و پرورش نهال های خریداری شده از نهالستان آتاش را در اخیتارتان قرار می دهد.برای خرید حضوری نهال از نهالستان آتاش نهال  می توانید تمامی ویژگی ها و مواردی که برای نگهداری، پرورش و برداشت نهال های خریداری شده را از مختصصان آتاش نهال پرس و چو کرده و نهالی با کیفیت و ثمره ای مرغوب، پر بار و پر سود خواهید داشت. 

خرید آنلاین نهال  

برای خرید آنلاین نهال های نهالستان آتاش نهال می توانید وارد سایت آتاش نهال شده و تمامی ویژگی ها و مواردی که برای نگهداری و شناخت نهال مورد نظر در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد را می توانید در سایت مشاهده کرده و برای ثبت خرید خود اقدام کنید. برای خرید نهال مورد خود باید تمامی مراقبت های لازم را در سایت مطالعه کرده و بعد خرید خود را انجام دهید. نهالستان آتاش نهال در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی قرار دارد. برای خرید از هر شهری از ایران می توانید با خرید از سایت خرید خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن نهال های خریداری شده به دستتان می رسد.

خرید آنلاین از اتاش نهال

نهال های آتاش نهال جزء باکیفیت ترین و بهترین نهال هایی است که می توانید در باغستان خود کاشت کنید. خرید آنلاین را عزیزانی انجام می دهند که دسترسی به نهالستان را ندارند و در شهر دوری قرار دارند. نهالستان آتاش نهال دارای متخصصان و کارشناسانی است که تخصص کاملی در خصوص تمامی نهال هایی که در نهالستان آتاش نهال را دارا می باشند. برای ارتباط با کارشناسان تیم نهالستان آتاش نهال می توانید با مشاهده سایت آتاش نهال و راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان آتاش نهال در ارتباط باشید. 

سخن آخر

برای خرید نهال می توانید این مطالب کامل را مطالعه کرده و در صورت هرگونه سوالی با مشاوره و کارشناسان تیم نهالستان آتاش نهال در ارتباط باشید. اطلاعات کاملی درباره خرید انواع نهال های خشکبار، نهال های مثمر و غیر مثمر را در اختیار داشته باشید. برای مشاهده و بازدیدی از سایت آتاش نهال می توانید از طریق مرورگر گوگل وارد سایت نهاستان آتاش نهال شده و نهال های مورد نظر خود را باتوجه به ویژگی های آنها را خریداری کنید.همچنین برای اطلاعات بیشتر میتونین با کارشناسان این نهالستان در تماس باشین.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع نهال پربار با کارشناسان آتاش نهال ارتباط برقرار کرده و با دریافت مشاوره رایگان، بهترین نهال میوه را خریداری نمایید. فروش انواع نهال میوه با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ضمانت بازگشت واقعی کالا صورت می پذیرد.

آتاش نهال و خدمات آن

آتاش نهال با قدمت بیش از نیم قرن و کسب تجربه های زیاد در امر نهالستان و فروش نهال طی سالیان دراز با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور عزیزمان ایران و پتانسیل زیاد در بخش کشاورزی در هر نوع آب و هوایی نسبت به مناطق موجود در کشور توانست با اصلاح گونه های مختلف درختان، و جمع آوری اکثر ارقام نهال کنار یکدیگر شما را برای انتخاب درست و خرید نهال برای زمین های کشاورزیتان کمک کند. خرید نهال میوه برای اقسا نقاط کشور و همسایگان مرزی، خرید نهال های زینتی و غیر مثمراز جمله خرید نهال صنوبر، خرید اینترنتی نهال که طی 2 سال گذشته با توجه به ورود در عرصه دیجیتال امکانی فراهم کرد تا هر فردی به راحتی بتواند انتخاب خودش را انجام دهد، حال میشود با خرید نهال پیوندی و اصلاح شده خاص آتاش نهال را انتخاب کنند و یا خرید نهال میوه دلخواه خود را از تیم ما درخواست کنند.به هر حال ما تمام دسته بندی های مورد نیاز برای هر منطقه از کشور عزیزمان را در اختیار شما میگذاریم، نهال بادام که برای مناطق کم اب بیشتر به درد میخورد شما میتوانید با خرید نهال بادام نسبت به آب و های منطقه خود به راحتی صاحب باغ پر باری بشوید این امر برای خرید نهال پسته پیوندی نیز مصداق بارزی است، یا خرید نهال گردو که در مجموعه آتاش نهال بیش از 17 نوع نهال گردو اصلاح شده داریم تا کاملترین پکیج خرید نهال گردوی پیوندی ایران را به شما معرفی کنیم. شما با وارد شدن به فروشگاه آتاش نهال میتوانید لیست قیمت نهال های ما را ببینید و مطمینا متوجه خواهید شد که قیمت تولید به مصرف نهال با قیمت دیگر همکارانی که واسطه هستند بسیار فاصله دارند.