بهترین نهال زیتون

آتاش نهال

بهترین نهال زیتون

بهترین نهال زیتون نهالی است که، در هر هکتار بیشترین سود را به کشاورز بدهد. نهال زیتون از جمله نهال هایی است، که هم کیفیت بالایی دارد و هم می توان آن را به عنوان یک نهال پر بازده در نظر گرفت. با خواص بسیار خوبی که از زیتون بدست آمده، و کارایی فوق العاده مثل روغن زیتون، زیتون پرورده و استفاده در صنعت دارویی مثل انواع شامپو و نرم کننده ها، به عنوان یکی از پر درآمدترین باغ ها می تواند باغ زیتون باشد.
پر طرفدارترین و پر فروش ترین نهال زیتون در کشور، نهال زیتون الک ترکیه، زیتون سیاه و نهال زیتون رزماری می باشد. البته تشخیص بهترین نوع زیتون کار آسانی نیست. که در انواع مختلفی می باشد؛ که هر کدام خواص منحصر به فردی دارند، و برای آب و هوای خواص می باشند.

 
بهترین نهال زیتون

بهترین نهال زیتون برای کاشت در کشور ایران

از آنجایی که زیتون بسیار ارزشمند است. به آن طلای مایع را لقب داده اند. زیتون ها به طور کلی کاربردهای زیادی از لحاظ تغذیه ای و درمانی به خود اختصاص می دهند. همچنین درختانی که محصول آن ها از نظر مزه به هنگام چشیدن تلخی و بوی بد نداشته باشد، و از نظر بافت درونی مشکلی نداشته باشد. بهترین زیتون معرفی خواهند شد. برای نهال زیتون از لحاظ کاشت، شیوه های پیوندی و قلمه زنی مناسب تر است.
زیتون یک درخت نیمه گرمسیری است. و در بسیاری از مناطق کشورمان، هوا در اغلب زمان های سال آفتابی، گرم و معتدل می باشد، و اگر در مناطقی با تابستان های گرم و زمستان های معتدل هستید، زیتون را می توانید در طیف عظیمی از انواع درخت های زیتون بدون هیچ مشکلی بکارید و برداشت نمایید.

بهترین زیتون ایران کجاست

به دلایل شرایط اقلیمی خاص شهر رودبار، به عنوان شهر زیتون ایران شناخته شده است. و با زیتون های بی نظیر و متنوع اش می شناسیم.
شناسایی بهترین درخت زیتون چگونه است
بهترین نهال زیتون برگ هایش، به رنگ سبز ملایم کم رنگ است. قسمت بالای هر برگ به رنگ خاکستری مایل به سبز تیره است. و در قسمت پایینی برگ، رنگ خاکستری نقره ای است. اگر چه میوه آن از درخت بلافاصله بعد از رسیدن قابل خوردن است، ولی به شدت تلخ می باشد. این میوه حاوی اولئوروپئین و ترکیبات فنولیک است. که باید حذف یا کاهش داده شود، تا مزه آن خوش طعم گردد.

معرفی بهترین نهال های زیتون

به بررسی رایج ترین و محبوب ترین نهال های زیتون در میان باغداران می پردازیم.

زیتون مانزالینا

میوه درخت مانزالینا را می توان بهترین زیتون صادراتی در جهان نام برد. این محصول اسپانیایی به رنگ سبز، گرد و بزرگ می باشد. این زیتون طعم عالی دارد، و به صورت گسترده به آمریکا صادر می شود. مانزالینا رتبه اول در میان زیتون های مصرفی ایالات متحده است. این نهال در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و باروری عالی دارد.

 

زینون آربکینا

رایج ترین و پر تعدادترین درخت زیتون در کشورهای اروپایی زیتون اسپانیایی می باشد. قد کوتاهی دارد و می توانید در محیط های کوچک آن را بکارید. این زیتون مقاومت زیادی در برابر سرما و آفت را دارد. که مهم ترین ویزگی آن به حساب می آید.

زیتون سیاه

یکی از بهترین نمونه های نهال زیتون، زیتون سیاه می باشد. که نیاز به گرد افشانی دارد. شما باید از هر 20 نهالی که می کارید، یک زیتون گرد افشانی کنید. تا از کیفیت و بهره وری باغ خود کسب اطمینان کنید. این زیتون در برابر آفات و یخبندان های بهاری احتمالی بسیار مقاوم بوده و بافت سفت و آبداری دارد. این نوع مناسب کاشت در ارتفاعات 800 تا 1500 متر از سطح دریاست. حدود 4 متر ارتفاع داشته، و از ارقام خود گرده زا می باشد.
رنگ میوه این نوع قرمز متمایل به تیره است. کیفیت آن به سختی تحت تاثیر آب و هوای مرطوب قرار می گیرد. گلدهی دیررس این رقم در فصل بهار که اکثر باغ ها از یخبندان های بهاری غیر مقاوم رنج می برند، مقاومت خوبی دارد.

زیتون شنگه

این زیتون جزو ارقام پرباری است که، با نام زیتون سنگی که در برخی از مناطق ایران پرورش می یابد. محصولات درشت و ظاهری کشیده و زود گل ده می باشد. اگر میخواهید شاهد نتایج مطلوبی باشید، در مناطق گرمسیر آن را بکارید. زیتون شنگه طعم خوشایندی دارد، و بیشتر در کنسرو و مصارف خانگی ازش استفاده می شود.

زیتون تلخ

این درخت سایبان خوبی داشته و تنه آن چوب بسیار مرغوبی دارد. محدوده رنگی این نهال قهوه ای روشن تا قرمز تیره می باشد. به دلیل شباهتش به چوب ساج، با این چوب اشتباه گرفته می شود. زیتون تلخ بهترین نوع زیتون برای روغن گیری می باشد. دارای عمر طولانی با ارتفاع بالا و باردهی فوق العاده است. کاشت آن در مناطق گرمسیری توصیه می شود، اندازه نسبتا درشت و بافت سفت و آبداری دارد. 
 

زیتون ماری

این زیتون به دلیل دیر گل می دهد مقاومت بسیار بالایی دارد، و در سال اول میوه می دهد. و یکی از محبوبترین و غنی ترین میوه ها برای بدن می باشد. و در هر هکتار از زمین زراعی می توانید در فاصله 8 متر مربعی یک درخت زیتون ماری بکارید. و می تواند تا دمای زیر 9 درجه را تحمل کند.

نهال زیتون الک

میوه های این زیتون بزرگ و چرب، و در برابر سرما مقاوم بوده، و جزو ارقام کم هزینه و با باردهی بالا می باشد. و در اکثر شرایط اقلیمی ایران رشد می کند. این نهال تا 15 متر رشد می کند، و عمر بسیار طولانی داشته و برای صادرات گزینه مناسبی می باشد.

کلام آخر

این را هم بگویم که فراموش نکنید، بهترین نهال زیتون دست کم برای صد سال میوه می دهد. و میتوانید به عنوان یک باغدار تا چندین سال متوالی، مرغوب ترین محصول ممکن را به مشتریان خود عرضه کنید. و درآمد چشمگیری را بدست بیاورید. پس به آن به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگا کنید. اگر درخواست مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری از این نهال در مورد قیمت و نحوه خرید آن را دارید، با کارشناسان آتاش نهال در ارتباط باشید.
 
جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع نهال پربار با کارشناسان آتاش نهال ارتباط برقرار کرده و با دریافت مشاوره رایگان، بهترین نهال میوه را خریداری نمایید. فروش انواع نهال میوه با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ضمانت بازگشت واقعی کالا صورت می پذیرد.

آتاش نهال و خدمات آن

آتاش نهال با قدمت بیش از نیم قرن و کسب تجربه های زیاد در امر نهالستان و فروش نهال طی سالیان دراز با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور عزیزمان ایران و پتانسیل زیاد در بخش کشاورزی در هر نوع آب و هوایی نسبت به مناطق موجود در کشور توانست با اصلاح گونه های مختلف درختان، و جمع آوری اکثر ارقام نهال کنار یکدیگر شما را برای انتخاب درست و خرید نهال برای زمین های کشاورزیتان کمک کند. خرید نهال میوه برای اقسا نقاط کشور و همسایگان مرزی، خرید نهال های زینتی و غیر مثمراز جمله خرید نهال صنوبر، خرید اینترنتی نهال که طی 2 سال گذشته با توجه به ورود در عرصه دیجیتال امکانی فراهم کرد تا هر فردی به راحتی بتواند انتخاب خودش را انجام دهد، حال میشود با خرید نهال پیوندی و اصلاح شده خاص آتاش نهال را انتخاب کنند و یا خرید نهال میوه دلخواه خود را از تیم ما درخواست کنند.به هر حال ما تمام دسته بندی های مورد نیاز برای هر منطقه از کشور عزیزمان را در اختیار شما میگذاریم، نهال بادام که برای مناطق کم اب بیشتر به درد میخورد شما میتوانید با خرید نهال بادام نسبت به آب و های منطقه خود به راحتی صاحب باغ پر باری بشوید این امر برای خرید نهال پسته پیوندی نیز مصداق بارزی است، یا خرید نهال گردو که در مجموعه آتاش نهال بیش از 17 نوع نهال گردو اصلاح شده داریم تا کاملترین پکیج خرید نهال گردوی پیوندی ایران را به شما معرفی کنیم. شما با وارد شدن به فروشگاه آتاش نهال میتوانید لیست قیمت نهال های ما را ببینید و مطمینا متوجه خواهید شد که قیمت تولید به مصرف نهال با قیمت دیگر همکارانی که واسطه هستند بسیار فاصله دارند.