دلیل سیاهی مغز گردو چیست؟

آتاش نهال
 از آنجایی که قیمت مغز گردو به سیاهی و سفیدی آن بستگی دارد پس ما در این مقاله در رابطه با سیاه شدن مغز گردو و دلیل آن را باهم میخوانیم. و البته نحوه سفید نگه داشتن مغز گردو را نیز به درستی می آموزیم! قطعا بعد از سیاه شدن مغز گردو راهی برای بازگشت ان به حالت عادی و سفید وجود ندارد اما باهم راه های سفید نگه داشتن آن را مرور میکنیم.
دلیل سیاهی مغز گردو چیست؟

دلایل تیره بودن مغز گردو

می خواهیم چند نمونه وو نکته که مغز گردو را سیاه می کند باهم مررو کنیم.
•    گردو پس از رسیدن به زمین می افتد و از زمین برداشته نمی شود. این میتواند یک دلیل بر سیاه شدن مغز گردو باشد.
•    پس از چیدن و برداشت گردو، آجیل از پوسته سبز خود جدا نشود! که این عمل قطعا باعث سیاهی مغز گردو می شود.
•    گردو ها را در دمای غیر عادی نگهداری می شوند مثال در دمایی که چرخش هوا وجود ندارد.
•    خشک کردن گردو در زیر نور افتاب، ایا این کار درست است؟ در حال حاضر هیچ توصیه ای در این باره وجود ندارد اما به گفته کارشناسان آتاش نهال نور خورشد باعث قهوای شدن مغز گردو می شوند.
•    اگر گردو خود را به درستی چیده اید و تمام مراحل برداشت و خشک کردن ان به درستی انجام داده اید و مغز گردو ها سیاه است. این یعنی گونه و جنس میوه ان درخت گردو مغز سیاه است.

نحوه سفید نگه داشتن مغز گردو

امروزه بیشتر جستجو ها در گوگل در رابطه با درخت گردو بیشتر نحوه سفید نگه داشتن مغز گردو سرچ می شود. اما باید گفت: هیچ راه مطمئنی برای سفید کردن مفز گردو وجود ندارد. تمام روش های شیمیایی که از دوستان اطرافیان و آشنایان شنیده اید، جواب نداده اند چرا که هنوز مهندسان آتاش نهال راهی برای درمان آن نیافته اند اما می تواند از سیاه شدن آن جلوگیری کرد، همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

خشک کن گردو برای سطوح بهینه رطوبت:

خشک‌کن‌های گردو برای کنترل محیط خشک‌کن طراحی شده‌اند و از سطوح رطوبت ثابت در کل محصول اطمینان حاصل می‌کنند. این ماشین‌های صنعتی درجه حرارت و تنظیم دقیق جریان هوا را فراهم می‌کنند و روند خشک کردن را تسریع می‌کنند و در عین حال یکپارچگی مهره را حفظ می‌کنند. با سرمایه گذاری در خشک کن گردو، صاحبان باغ می توانند زمان خشک شدن را به طور موثر کاهش دهند، کیفیت محصول را افزایش دهند و سودآوری را به حداکثر برسانند. آتاش نهال و nuttechnology تمامی مطالب در رابطه با سیاه شدن مغز گردو را پوشش داده اند.


چگونگی سیاه شدن مغز گردو

چگونه از سیاه شدن مغز گردو جلوگیری کنیم

چند دلیل مهم برای جلوگیری از سیاه شدن مغز گردو
•    گردو را به موقع جمع کنید 
•    در هوای بسیار مرطوب از آن نگهداری نکنید.
•    گردو را در گونی های خیس و یا دارای رطوبت نگهداری نکنید تا مغز گردو سیاه نشود.
•    اگر میخواهید مغز گردو سیاه نشود باید آن دور از نور خورشید و در مکان های صنعتی خشک کنید تا از قهوه ای شدن در اثر نور خورشید دور باشد.

تعثیر مغز گردو در قیمت اجیل

یکی از مهم ترین دلایل قیمت مغز گردو سیاهی و یا سفیدی مغز گردو در بازار آجیل است. چرا که مغز سیاه شده گردو باعث تلخی و بد طعم بودن آجیل می شود. اما مغز سالم و سفید گردو باعث کسب درامد چند برابر در بازار آجیل می شود.

اهمیت خشک کردن گردو

خشک کردن گردو نقش حیاطی در سفید شدن مغز گردو و پیشگیری از سیاه شدن مغز گردو است. برای خشک کردن آجیل ما یک روش برای شما اماده کرده ایم، از خشک کن های آجیل استفاده کنید. آنها علاوه بر صرفجویی در وقت، ظرفیت خشکردن گردو به صورت نامحدود و سفید نگه داشتن مغز گردو یز می شوند.

راح حل های شستشوی گردو 

شستشوی گردو و تمیز کردن پوسته گردو نیز تعثیر بسزای در سفید نگه داشتن مغز گردو دارد. برداشت و تمیز کردن گردو نیاز به توجه دقیق به زمان و تکنیک دارد. جمع آوری گردو زمانی که کاملاً بالغ شده است اما قبل از سفت شدن پوست سبز بسیار مهم است. پس از برداشت، برداشتن پوست سبز برای افزایش ظاهر، طعم و ارزش بازار گردو ضروری است. در باغ‌های مزرعه‌ای کوچک، پوست‌گیری معمولاً با دست انجام می‌شود. با این حال، با افزایش اندازه باغ ها، نیاز به دستگاه های لایه برداری کارآمد آشکار می شود.

دستگاه پوست کن گردو

برای رفع چالش های ناشی از حجم های بیشتر، دستگاه های تخصصی پوست کندن گردو در دسترس هستند. این ماشین ها به طور موثر پوست سبز را از بین می برند و کار دستی و زمان پردازش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. برای باغ‌های صنعتی کوچک یا باغ‌هایی که در مراحل اولیه تولید میوه هستند، سرمایه‌گذاری در دستگاه پوست‌کن گردو می‌تواند مزایای فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این ماشین ها در ظرفیت های مختلفی مانند 100، 300 یا 700 کیلوگرم در ساعت هستند که امکان پردازش موثر و افزایش بهره وری را فراهم می کند.
پست کندن گردو

کلام آخر 

در این مقاله آموختید که چگونه از سیاه شدن مغز گردو جلوگیری کنید، اگر مطالب آتاش نهال برای شما مفید بودنند حتما به صفحه اصلی ما سر بزنید و اگر هر سوالی در رابطه نهال گردو و ... دارید می توانید با کارشناسان ما در آتاش نهال تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.

منبع : آتاش نهال
 
جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع نهال پربار با کارشناسان آتاش نهال ارتباط برقرار کرده و با دریافت مشاوره رایگان، بهترین نهال میوه را خریداری نمایید. فروش انواع نهال میوه با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ضمانت بازگشت واقعی کالا صورت می پذیرد.

آتاش نهال و خدمات آن

آتاش نهال با قدمت بیش از نیم قرن و کسب تجربه های زیاد در امر نهالستان و فروش نهال طی سالیان دراز با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور عزیزمان ایران و پتانسیل زیاد در بخش کشاورزی در هر نوع آب و هوایی نسبت به مناطق موجود در کشور توانست با اصلاح گونه های مختلف درختان، و جمع آوری اکثر ارقام نهال کنار یکدیگر شما را برای انتخاب درست و خرید نهال برای زمین های کشاورزیتان کمک کند. خرید نهال میوه برای اقسا نقاط کشور و همسایگان مرزی، خرید نهال های زینتی و غیر مثمراز جمله خرید نهال صنوبر، خرید اینترنتی نهال که طی 2 سال گذشته با توجه به ورود در عرصه دیجیتال امکانی فراهم کرد تا هر فردی به راحتی بتواند انتخاب خودش را انجام دهد، حال میشود با خرید نهال پیوندی و اصلاح شده خاص آتاش نهال را انتخاب کنند و یا خرید نهال میوه دلخواه خود را از تیم ما درخواست کنند.به هر حال ما تمام دسته بندی های مورد نیاز برای هر منطقه از کشور عزیزمان را در اختیار شما میگذاریم، نهال بادام که برای مناطق کم اب بیشتر به درد میخورد شما میتوانید با خرید نهال بادام نسبت به آب و های منطقه خود به راحتی صاحب باغ پر باری بشوید این امر برای خرید نهال پسته پیوندی نیز مصداق بارزی است، یا خرید نهال گردو که در مجموعه آتاش نهال بیش از 17 نوع نهال گردو اصلاح شده داریم تا کاملترین پکیج خرید نهال گردوی پیوندی ایران را به شما معرفی کنیم. شما با وارد شدن به فروشگاه آتاش نهال میتوانید لیست قیمت نهال های ما را ببینید و مطمینا متوجه خواهید شد که قیمت تولید به مصرف نهال با قیمت دیگر همکارانی که واسطه هستند بسیار فاصله دارند.